Eni-Agip założony został w 1926 roku, jest dziś jedną z marek koncernu energetycznego ENI, zajmującego się głównie wydobyciem wydobyciem, przetwarzaniem i dystrybucją ropy naftowej. Oferta firmy jest bardzo szeroka - obejmuje ona produkty smarne dla transportu osobowego i ciężarowego (oleje silnikowe, przekładniowe, smary i płyny eksploatacyjne), przemysłu (oleje hydrauliczne, przekładniowe, sprężarkowe, turbinowe, płyny obróbcze, smary i inne), motocykli, kutrów i wiele, wiele innych.
Strona producentaPolecamy także:
Całkowicie syntetyczny olej do samochodów osobowych najnowszej generacji, został stworzony wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom zaawansowanej technologii nowoczesnych silników (16 zaworów, zmienne fazy rozrządu, tłumik z katalizatorem). Olej ten zapewnia nie tylko wysoką ochronę ale również, poprzez lepszą smarownooeć obniża zużycie paliwa i w konsekwencji zmniejsza emisję zanieczyszczeń.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Tecsint 0W-40 | 0W-40 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Tecsint 0W-40 | 0W-40 | syntetyczny | 4l | Kupuję |
Najwyższej jakości olej przeznaczony do smarowania silników w pojazdach Audi/VW, BMW, wymagających specyfikacji Longlife (VW 504.00, 507.00). Jest szczególnie zalecany do silników wysokoprężnych wyposażonych w filtr cząsteczek stałych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Formula MS B04 5W-30 | 5W-30 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Formula MS B04 5W-30 | 5W-30 | syntetyczny | 5l | Kupuję | |
Formula MS B04 5W-30 | 5W-30 | syntetyczny | 20l | Kupuję | |
Formula MS B04 5W-30 | 5W-30 | syntetyczny | 200l | Kupuję |
To najwyższej jakości syntetyczny olej opracowany specjalnie do smarowania wysokoprężnych i benzynowych silników najnowszej generacji. Olej ten spełnia wymagania najświeższych specyfikacji producentów samochodów i silników, pozwalające na obniżenie emisji zanieczyszczeń w połączeniu z filtrami cząstek stałych zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Prestige 5W/40 | 5W-30 | syntetyczny | 1l | Kupuję |
Najwyższej jakości olej silnikowy przeznaczony głównie do smarowania silników Diesla stosowanych w samochodach osobowych i dostawczych zarówno "wolnossących" jak i turbodoładowanych, w szczególności wyposażonych w "pompowtryskiwacze". Produkt ten został stworzony specjalnie dla spełnienia wymagań stawianych przez nowoczesne silniki diesla produkcji koncernu AUDI / VOLKSWAGEN. Technologia produkcji oparta na optymalnym wykorzystaniu właściwości syntetycznych baz olejowych zapewnia maksymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji. Olej ten może być stosowany również w nowoczesnych silnikach benzynowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Eni-Agip 7004 5W/40 | 5W-40 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Eni-Agip 7004 5W/40 | 5W-40 | syntetyczny | 5l | Kupuję | |
Eni-Agip 7004 5W/40 | 5W-40 | syntetyczny | 20l | Kupuję | |
Eni-Agip 7004 5W/40 | 5W-40 | syntetyczny | 210l | Kupuję |
W pełni syntetyczny, "Long Life" olej silnikowy, ze zredukowaną lepkością wysokotemperaturową (HTHS), przeznaczony głównie do smarowania najnowszych silników wysokoprężnych i benzynowych produkcji koncernu AUDI / VOLKSWAGEN (od modeli roku 2000) wyposażonych w system elastycznych okresów wymiany oleju (WIV), dla których producent wymaga specyfikacji VW506.01. Może być również stosowany do samochodów AUDI / VW, dla których producent zaleca oleje spełniające normy VW 503.00 i 506.00 (wysokoprężne i benzynowe) oraz pojazdów innych producentów, którzy wymagają olejów spełniających wymagania ACEA A5 lub B5 o lepkości 0W/30.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Eni-Agip 7007 0W/30 | 0W-30 | syntetyczny | 1l | Kupuję |
W pełni syntetyczny, "Long Life" olej silnikowy, ze zredukowaną lepkością wysokotemperaturową (HTHS), przeznaczony głównie do smarowania najnowszych silników wysokoprężnych i benzynowych produkcji koncernu AUDI / VOLKSWAGEN (od modeli roku 2000) wyposażonych w system elastycznych okresów wymiany oleju (WIV), dla których producent wymaga specyfikacji VW506.01. Może być również stosowany do samochodów AUDI / VW, dla których producent zaleca oleje spełniające normy VW 503.00 i 506.00 (wysokoprężne i benzynowe) oraz pojazdów innych producentów, którzy wymagają olejów spełniających wymagania ACEA A5 lub B5 o lepkości 0W/30.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Eni-Agip 7008 0W/30 | 0W-30 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Eni-Agip 7008 0W/30 | 0W-30 | syntetyczny | 20l | Kupuję |
Eni-Agip Sint Evolution to linia syntetycznych olejów najnowszej generacji opracowane tak by zaspokoić wymagania najnowocześniejszych silników benzynowych (wtrysk bezpośredni zmienne fazy rozrządu 16-cie zaworów). Oleje te gwarantują nie tylko doskonałe zabezpieczenie przed zużyciem ale również oszczędność paliwa i obniżenie emisji wszelkiego typu substancji szkodliwych w spalinach. Niska lotność par zapewnia niższe zużycie oleju i mniejsze zanieczyszczenia atmosfery. Oleje te są przeznaczone do smarowania wszystkich typów silników z wyjątkiem tych dla których producenci zalecają produkty specjalne.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sint Evolution 5W-40 | 5W-40 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Sint Evolution 5W-40 | 5W-40 | syntetyczny | 4l | Kupuję | |
Sint Evolution 5W-40 | 5W-40 | syntetyczny | 55l | Kupuję | |
Sint Evolution 5W-40 | 5W-40 | syntetyczny | 200l | Kupuję |
Wielosezonowy olej silnikowy produkowany w oparciu o technologię syntezy przeznaczony do smarowania nowoczesnych silników wysokoprężnych zasilanych poprzez system wtrysku bezpośredniego typu "Common rail" w samochodach osobowych i dostawczych. Produkt ten przeszedł z powodzeniem międzynarodowe testy sprawdzające jego przydatność do smarowania silników zasilanych poprzez system "Common Rail" w każdych warunkach eksploatacji. Olej ten może być stosowany również do innych typów silników wysokoprężnych stosowanych w samochodach osobowych i dostawczych, za wyjątkiem tych, dla których producent zaleca oleje specjalne.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sint Common Rail 5W-40 | 5W-40 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Sint Common Rail 5W-40 | 5W-40 | syntetyczny | 4l | Kupuję |
Całkowicie syntetyczny olej do samochodów osobowych najnowszej generacji, został stworzony wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniom zaawansowanej technologii nowoczesnych silników (16 zaworów, zmienne fazy rozrządu, tłumik z katalizatorem). Olej ten zapewnia nie tylko wysoką ochronę ale również, poprzez lepszą smarownooeć obniża zużycie paliwa i w konsekwencji zmniejsza emisję zanieczyszczeń.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Eurosports 5W-50 | 5W-50 | syntetyczny | 1l | Kupuję | |
Eurosports 5W-50 | 5W-50 | syntetyczny | 4l | Kupuję | |
Eurosports 5W-50 | 5W-50 | syntetyczny | 55l | Kupuję | |
Eurosports 5W-50 | 5W-50 | syntetyczny | 200l | Kupuję |
Semisyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wszystkich typów silników benzynowych i silników Diesla. Może być również stosowany do samochodów wyposażonych w katalityczne konwertory spalin - katalizatory. Syntetyczne bazy stosowane do produkcji oleju ułatwiają formowanie na elementach silnika warstwy filmu olejowego, która przylegając ściśle do metalowej powierzchni skutecznie chroni silnik przed korozją, nawet gdy silnik stał bez ruchu dłuższy okres czasu. Zalecany jest do smarowania wszystkich typów silników benzynowych pracujących w najcięższych warunkach eksploatacyjnych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sint 2000 10W-40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 1l | Kupuję | |
Sint 2000 10W-40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 4l | Kupuję | |
Sint 2000 10W-40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 55l | Kupuję | |
Sint 2000 10W-40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 206l | Kupuję | |
Sint 2000 10W-40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 212l | Kupuję |
Wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do smarowania silników Diesla. Technologia produkcji oparta na doskonałym połączeniu oleju syntetycznego i mineralnego zapewnia prawidłową prace silnika w bardzo trudnych i zmiennych warunkach. Wysoka temperatura i duże obciążenia silnika Diesla wymagają stosowania specjalnego oleju. Produkt ten dzięki rewolucyjnej recepturze pozwala sprostać tym wymaganiom. Zalecany jest do samochodowych silników Diesla pracujących w ciężkich warunkach eksploatacyjnych, szczególnie do silników z turbodoładowaniem. Dzięki swej wysokiej jakości, zapewnia nie tylko niskie zużycie oleju, ale również znaczne wydłużenie okresów miedzy jego wymianami. Zapewnia dużo wyższą moc silnika poprzez zmniejszenie oporów tarcia. Może być stosowany na wszystkich szerokościach geograficznych i przez wszystkie pory roku.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sint 2000 TD. 10W/40 | 10W-40 | połsyntetyczny | 1l | Kupuję | |
Sint 2000 TD. 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 4l | Kupuję |
Olej na bazie syntetycznej, zaprojektowany, aby spełniał wymagania najnowocześniejszych silników. Nadaje się do wszystkich silników benzynowych, jak i Diesla. Zapewnia szybkie rozprowadzenie oleju do wszystkich ruchomych części silnika od momentu uruchomienia, bez względu na pore roku. Ułatwia utrzymywanie filmu olejowego nawet w zimnym silniku.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Formula LL 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 1l | Kupuję | |
Formula LL 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 4l | Kupuję | |
Formula LL 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 5l | Kupuję | |
Formula LL 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 55l | Kupuję | |
Formula LL 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 206l | Kupuję |
Należy do najnowszej generacji olejów silnikowych produkowanych dla zaspokojenia najwyższych wymagań w zakresie zabezpieczenia przed zużyciem i zachowania najlepszych osiągów silników. Jest to w pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony w szczególności do silników o bardzo wysokiej mocy pracujących we wszelkich możliwych warunkach eksploatacji ( rajdy i wyścigi samochodowe zawody typu "off road" długodystansowa jazda po autostradach itp.).
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
RACING SAE 10W-60 | 10W-60 | półsyntetyczny | 4l | Kupuję |
Wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania wszystkich typów silników pracujących w ciężkich i zmiennych warunkach, takich jak długotrwała jazda na autostradach powodująca osiąganie wysokich temperatur pracy silnika, jazda w mieście na krótkich odcinkach typu "stop and go" (taksówki), szczególnie niekorzystna w okresie zimowym, gdyż przyczynia się do powstawanie osadów niskotemperaturowych (szlamów) przy niedogrzanym silniku. Zalecany jest szczególnie do smarowania silników z zapłonem iskrowym jak również silników Diesla eksploatowanych w bardzo ciężkich warunkach. Stosowanie tego produktu gwarantuje pełne wykorzystanie możliwości silnika zapewniając małe zużycie jego elementów oraz najwyższe osiągi. Posiada doskonałą opinię u kierowców taxi i komunikacji miejskiej.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
F.1 Supermotoroil 15W-40 | 15W-40 | mineralny | 1l | Kupuję | |
F.1 Supermotoroil 15W-40 | 15W-40 | mineralny | 4l | Kupuję | |
F.1 Supermotoroil 15W-40 | 15W-40 | mineralny | 55l | Kupuję | |
F.1 Supermotoroil 15W-40 | 15W-40 | mineralny | 204l | Kupuję | |
F.1 Supermotoroil 15W-40 | 15W-40 | mineralny | 209l | Kupuję |
Wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy spełniający wymagania producentów silników nowej generacji, zarówno z zapłonem samoczynnym (Diesel) jak i z zapłonem iskrowym (Otto), w tym również silników z turbodoładowaniem. Zapewnia wydłużone przebiegi miedzy wymianami oleju dla nowej generacji silników, co potwierdzone zostało długotrwałymi badaniami eksploatacyjnymi prowadzonymi na różnego typu silnikach. Uzyskał aprobatę takich producentów samochodów jak : MAN, Mercedes Benz, VW.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Universal Motoroil 15W-50 | 10W-50 | mineralny | 1l | Kupuję | |
Universal Motoroil 15W-50 | 10W-50 | syntetyczny | 55l | Kupuję | |
Universal Motoroil 15W-50 | 10W-50 | mineralny | 209l | Kupuję |
Wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy nowej generacji przeznaczony do smarowania szybkoobrotowych, czterosuwowych silników wysokoprężnych. Zalecany szczególnie do wysokoobciążonych silników samochodowych (heavy duty truck) poruszających się po drogach szybkiego ruchu i autostradach. Produkt ten jest zalecany do smarowania wszystkich rodzajów silników Diesla, także z turbodoładowaniem, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, a także instalowanych w ciężkim sprzęcie do robót ziemnych stosowanych również w kamieniołomach. Jest aprobowany przez większość głównych producentów samochodów i ciężkich maszyn roboczych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Superdiesel Multigrade | 10W-40 | mineralny | 1l | Kupuję | |
Superdiesel Multigrade | 10W-40 | mineralny | 4l | Kupuję | |
Superdiesel Multigrade | 10W-40 | mineralny | 20l | Kupuję | |
Superdiesel Multigrade | 10W-40 | mineralny | 55l | Kupuję | |
Superdiesel Multigrade | 10W-40 | mineralny | 204l | Kupuję | |
Superdiesel Multigrade | 10W-40 | mineralny | 209l | Kupuję |
Olej ten jest najwyższej jakości syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Został opracowany przy użyciu syntetycznych olejów bazowych, dla czterosuwowych silników o bardzo wysokiej wydajności, produkowanych przez Aprilia.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto gp 10W-60 | - | - | 1l | Kupuję | |
eni i-Ride moto gp 10W-60 | - | - | 60l | Kupuję |
Olej ten jest najwyższej jakości syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Został opracowany przy użyciu syntetycznych olejów bazowych, dla czterosuwowych silników o bardzo wysokiej wydajności, produkowanych przez Aprilia.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto2 5W-40 | - | - | 1l | Kupuję |
Wysokiej jakości olej syntetyczny, który gwarantuje maksymalną ochronę silnika w trudnych warunkach jazdy. Charakteryzuje się wysoką odpornością na zużycie i zachowuje optymalną lepkość nawet w ekstremalnych warunkach. Unikalny poziom lepkości gwarantuje odporność na utlenianie wysokotemperaturowe. Najwyższe obciążenia eksploatacyjne to warunki dla których ten produkt został stworzony.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto 20W-50 | - | - | 1l | Kupuję | |
eni i-Ride moto 20W-50 | - | - | 20l | Kupuję |
Syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Olej jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych. Może być wykorzystywany zarówno do silników wyposażonych w system wtrysku oleju, jak i do tych, które wymagają wstępnego przygotowywania mieszanki paliwo-olej.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto 2t | - | - | 1l | Kupuję |
Olej wysokiej jakości, który został stworzony na podstawie syntetycznych baz dla silników czterosuwowych najnowszej generacji. Dzięki swojemu wyjątkowemu składowi, olej ten można używać w najcięższych i zróżnicowanych warunkach eksploatacyjnych, takich jak wysoka lub niska temperatura. Olej eni i-Ride moto 10W/40 zalecany jest do silników pokonujących długie trasy.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto 10W-40 | - | - | 1l | Kupuję | |
eni i-Ride moto 10W-40 | - | - | 60l | Kupuję |
Olej wysokiej jakości, który został stworzony na podstawie syntetycznych baz dla silników czterosuwowych najnowszej generacji. Zapewnia pełną ochronę silnika w najcięższych oraz zróżnicowanych warunkach pracy, takich jak wysokie lub niskie temperatury (np. długotrwała jazda po autostradzie lub w ruchu miejskim na krótkich odcinkach typu "stop and go").
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto 10W-30 | - | - | 1l | Kupuję |
Syntetyczny, wielosezonowy olej wysokiej jakości, który został stworzony dla silników czterosuwowych. Dzięki specjalnej formule olej ten może być stosowany w warunkach off-road.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride moto 10W-50 | - | - | 1l | Kupuję | |
eni i-Ride moto 10W-50 | - | - | 60l | Kupuję |
Syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Olej jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych. Może być wykorzystywany zarówno do silników wyposażonych w system wtrysku oleju, jak i do tych, które wymagają wstępnego przygotowywania mieszanki paliwo-olej.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride scooter 2t top | - | - | 1l | Kupuję |
Syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Olej jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych. Może być wykorzystywany zarówno do silników wyposażonych w system wtrysku oleju, jak i do tych, które wymagają wstępnego przygotowywania mieszanki paliwo-olej.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride scooter 2t | - | - | 1l | Kupuję |
Olej stworzony na syntetycznej bazie, przeznaczony do skuterów z cztero-suwowym silnikiem. Nadaje się zarówno dla silników chłodzonych płynem lub powietrzem, wytrzymuje ciężką pracę silnika. Nie ma żadnych ograniczeń w odniesieniu do zakresu temperatur i dlatego produkt ten może być stosowany we wszystkich porach roku i wszystkich szerokościach geograficznych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride scooter 15W-50 | - | - | 1l | Kupuję | |
eni i-Ride scooter 15W-50 | - | - | 60l | Kupuję |
Najwyższej jakości syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Został opracowany przy użyciu syntetycznych olejów bazowych, dla czterosuwowych silników o bardzo wysokiej wydajności, produkowanych przez Aprilia.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride Aprilia racing 10W-60 | - | - | 1l | Kupuję |
Najwyższej jakości syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Został opracowany przy użyciu syntetycznych baz olejowych i jest przeznaczony do czterosuwowych silników motocyklowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride Aprilia racing 5W-40 | - | - | 1l | Kupuję |
Syntetyczny olej silnikowy, który został opracowany przy użyciu najbardziej zaawansowanej technologii. Został on specjalnie zaprojektowany aby zwiększyć wydajność silników czterosuwowych, uwzględniając specyficzne wymagania firmy Piaggio.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride PG 10W-60 | - | - | 1l | Kupuję |
Jest najwyższej jakości syntetycznym olejem przeznaczonym do smarowania najnowocześniejszych i najwyższej mocy silników motocyklowych pracujących nawet w najcięższych warunkach eksploatacyjnych (rajdy i wyścigi). Został opracowany przy użyciu syntetycznych baz olejowych i jest przeznaczony do czterosuwowych silników motocyklowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride PG 5W-40 | - | - | 1l | Kupuję |
Olej syntetyczny przeznaczony do czterosuwowych silników motocyklowych, który został stworzony uwzględniając specyficzne wymagania firmy Piaggio. Nadaje się zarówno dla silników chłodzonych płynem lub powietrzem, wytrzymuje ciężką pracę silnika. Nie ma żadnych ograniczeń w odniesieniu do zakresu temperatur i dlatego produkt ten może być stosowany we wszystkich porach roku i wszystkich szerokościach geograficznych. Olej eni i-Ride PG 10W/40 zalecany jest do stosowania na długich trasach.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride PG 10W-40 | - | - | 1l | Kupuję |
Syntetyczny olej do najnowszej generacji silników dwusuwowych o bardzo niskim poziomie zadymienia. Olej jest przeznaczony do silników wysokiej mocy, eksploatowanych w warunkach sportowych. Może być wykorzystywany zarówno do silników wyposażonych w system wtrysku oleju, jak i do tych, które wymagają wstępnego przygotowywania mieszanki paliwo-olej.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
eni i-Ride PG 2t | - | - | 1l | Kupuję |
Wysokiej jakości wielofunkcyjne oleje przeznaczone do smarowania wszystkich części maszyn rolniczych (włączając w to również przekładnie i silniki) spełniający wymagania producentów najnowocześniejszych maszyn rolniczych, nie są zalecane do stosowania jedynie do wysokoobciążonych przekładni, gdzie producent wymaga olejów spełniających wymagania API GL-5.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Universal 15W/50 | 15W-50 | mineralny | 4l | Kupuję | |
Universal 15W/50 | 0W-40 | mineralny | 55l | Kupuję | |
Universal 15W/50 | 15W-50 | mineralny | 209l | Kupuję |
Wysokiej jakości wielosezonowy olej silnikowy spełniający wymagania producentów silników nowej generacji, zarówno z zapłonem samoczynnym (Diesel) jak i z zapłonem iskrowym (Otto), w tym również silników z turbodoładowaniem. Zapewnia wydłużone przebiegi miedzy wymianami oleju dla nowej generacji silników, co potwierdzone zostało długotrwałymi badaniami eksploatacyjnymi prowadzonymi na różnego typu silnikach.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Supertractor Universal STOU 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 20l | Kupuję | |
Supertractor Universal STOU 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 208l | Kupuję |
SHPD (Super High Performance Diesel), wysokiej jakości, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysoko obciążonych silników o dużej mocy, bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. Szczególnie polecany do eksploatacji nowoczesnych silników Diesla montowanych w autobusach komunikacji dalekobieżnej oraz w samochodach ciężarowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 4l | Kupuję | |
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 20l | Kupuję | |
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 55l | Kupuję | |
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 204l | Kupuję | |
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 209l | Kupuję | |
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 960l | Kupuję | |
Sigma Turbo 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 994l | Kupuję |
SHPD (Super-High-Performance-Diesel) wysokojakościowy, wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do smarowania najnowszej generacji wysokoobciążonych silników diesla o dużej mocy, także tych, które spełniają wymagania normy "EURO 3" bez i z turbodoładowaniem, pracujących w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. Mogą być stosowane również w pojazdach pracujących na krótkich trasach-zaopatrzenie w miastach i przewozy pasażerskie zapewniając bardzo duży margines jakościowy.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sigma Truck 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 20l | Kupuję | |
Sigma Truck 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 209l | Kupuję | |
Sigma Truck 15W/40 | 15W-40 | mineralny | 994l | Kupuję |
Nowoczesny półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, przeznaczony do najbardziej obciążonych silników z charakterystyką lepkościową typową dla olejów zapewniających oszczędność paliwa. Nadaje się do stosowania zarówno w transporcie ciężarowym (TIR) przy wydłużonych przebiegach pomiędzy wymianami jak i w samochodach dostawczych (VAN) i osobowych wyposażonych w najnowocześniejsze silniki wysokoprężne.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sigma Super TFE 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 20l | Kupuję | |
Sigma Super TFE 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 55l | Kupuję | |
Sigma Super TFE 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 196l | Kupuję | |
Sigma Super TFE 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 211l | Kupuję |
Wielosezonowy, całkowicie syntetyczny olej U.H.P.D., który jest przystosowany do smarowania silników z turbodoładowaniem, pracujących w bardzo trudnych warunkach z charakterystyką bardzo niskiego poziomu zużycia paliwa. Produkt jest szczególnie zalecany do smarowania dieslowskich silników z turbodoładowaniem, pracujących w trudnych warunkach i mających bardzo długie przebiegi. Pozwala również na stosowanie najdłuższych okresów pomiędzy wymianami oleju dopuszczanych przez konstruktorów. Poza tym jest przystosowany jest do smarowania również wolnossących silników diesla stosowanych w pojazdach transportu miejskiego lub pojazdach użytkowych pracujących w warunkach wysokiego natężenia ruchu ulicznego, mających duże przebiegi i częste postoje
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sigma Ultra Plus TFE 10W/40 | 10W-40 | półsyntetyczny | 210l | Kupuję |
Wielosezonowy, całkowicie syntetyczny olej U.H.P.D., który jest przystosowany do smarowania silników z turbodoładowaniem, pracujących w bardzo trudnych warunkach z charakterystyką bardzo niskiego poziomu zużycia paliwa. Produkt jest szczególnie zalecany do smarowania dieslowskich silników z turbodoładowaniem, pracujących w trudnych warunkach i mających bardzo długie przebiegi. Pozwala również na stosowanie najdłuższych okresów pomiędzy wymianami oleju dopuszczanych przez konstruktorów. Poza tym jest przystosowany jest do smarowania również wolnossących silników diesla stosowanych w pojazdach transportu miejskiego lub pojazdach użytkowych pracujących w warunkach wysokiego natężenia ruchu ulicznego, mających duże przebiegi i częste postoje
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sigma Truck Sint TFE 5W/30 | 10W-40 | syntetyczny | 20l | Kupuję | |
Sigma Truck Sint TFE 5W/30 | 10W-40 | syntetyczny | 55l | Kupuję | |
Sigma Truck Sint TFE 5W/30 | 10W-40 | syntetyczny | 210l | Kupuję |
Jest to nowoczesny olej silnikowy o poziomie jakości API CD, przeznaczony specjalnie do smarowania silników zasilanych gazem ziemnym i biogazem. Jest zalecany do smarowania silników wolnossących jak i turbodoładowanych, wyposażonych w katalizatory jak i bez nich.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Geum E (SAE 40W) | 40W | - | 180l | Kupuję |
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy API CD (Seria III) wytwarzany specjalnie do smarowania wolnossących i wysokodoładowanych silników wysokoprężnych służących do napędu statków, lokomotyw i jako silniki przemysłowe. Jego specjalny pakiet dodatków jest tak dobrany by umożliwić pracę również na gorszej jakości paliwach (paliwa żeglugowe i o podwyższonej zawartości siarki) przy zachowaniu wysokich osiągów silnika.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Cladium 120 (SAE 30) | 30W | - | 20l | Kupuję | |
Cladium 120 (SAE 30) | 30W | - | 200l | Kupuję |
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy API CD (Seria III) wytwarzany specjalnie do smarowania wolnossących i wysokodoładowanych silników wysokoprężnych służących do napędu statków, lokomotyw i jako silniki przemysłowe. Jego specjalny pakiet dodatków jest tak dobrany by umożliwić pracę również na gorszej jakości paliwach (paliwa żeglugowe i o podwyższonej zawartości siarki) przy zachowaniu wysokich osiągów silnika.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Cladium 120 (SAE 40) | 40W | - | 20l | Kupuję | |
Cladium 120 (SAE 40) | 40W | - | 200l | Kupuję |
Wysokiej jakości olej silnikowy klasy API CD (Seria III) wytwarzany specjalnie do smarowania wolnossących i wysokodoładowanych silników wysokoprężnych służących do napędu statków, lokomotyw i jako silniki przemysłowe. Jego specjalny pakiet dodatków jest tak dobrany by umożliwić pracę również na gorszej jakości paliwach (paliwa żeglugowe i o podwyższonej zawartości siarki) przy zachowaniu wysokich osiągów silnika.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rustia C 10W/20 | 10W/20 | - | 180l | Kupuję |
Całkowicie syntetyczny olej do smarowania przekładni mechanicznych, posiadający szczególną charakterystykę EP. Opracowany specjalnie do stosowania w nowoczesnych układach skrzyń biegów, mechanizmów różnicowych (dyferencjałów).Produkt ten uzyskał aprobatę i rekomendację FERRARI jako olej do smarowania układów skrzyni biegów / mechanizmów różnicowych stosowanych w produkowanych przez Ferrari samochodach.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra LSX | 75W/90 | - | 1l | Kupuję | |
Rotra LSX | 75W/90 | - | 20l | Kupuję |
Eni-Agip HLZ to całkowicie syntetyczny olej redukujący hałas przekładni hipoidalnych, wyprodukowany specjalnie do smarowania przekładni głównych samochodów BMW.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
HLZ 75W/140 | 75W/140 | - | 20l | Kupuję |
Nowoczesny, syntetyczny olej do przekładni hipoidalnych zalecany przede wszystkim do najnowocześniejszych pojazdów Daimler Chrysler.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra HY DB Synth 75W/90 | 75W/90 | - | 20l | Kupuję | |
Rotra HY DB Synth 75W/90 | 75W/90 | - | 205l | Kupuję |
Wysokiej klasy olej przeznaczony do smarowania przekładni hipoidalnych, charakteryzujący się bardzo dużą wytrzymałością na wysokie, dynamiczne obciążenia. Wysoko-jakościowe parafinowe oleje bazowe wraz z odpowiednio dobraną kombinację dodatków uszlachetniających grupy EP /Extreme Pressure/ zapewniają doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych elementów. Zalecane są szczególnie do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych mostów (przekładni hipoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni, do których producent zaleca olej o właściwościach EP i klasy API GL-5. Może być również stosowany do smarowania przekładni głównej (napędowej) i wałów odbioru mocy maszyn rolniczych oraz sprzętu stosowanego do robót ziemnych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra MP 80W/90 | 85W/90 | - | 1l | Kupuję | |
Rotra MP 80W/90 | 85W/90 | - | 20l | Kupuję | |
Rotra MP 80W/90 | 85W/90 | - | 55l | Kupuję | |
Rotra MP 80W/90 | 85W/90 | - | 200l | Kupuję |
Wysokiej klasy olej przeznaczony do smarowania przekładni hipoidalnych, charakteryzujący się bardzo dużą wytrzymałością na wysokie, dynamiczne obciążenia. Wysoko-jakościowe parafinowe oleje bazowe wraz z odpowiednio dobraną kombinację dodatków uszlachetniających grupy EP /Extreme Pressure/ zapewniają doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych elementów. Zalecane są szczególnie do smarowania wysokoobciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych mostów (przekładni hipoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni, do których producent zaleca olej o właściwościach EP i klasy API GL-5. Może być również stosowany do smarowania przekładni głównej (napędowej) i wałów odbioru mocy maszyn rolniczych oraz sprzętu stosowanego do robót ziemnych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra MP 85W/140 | 85W/140 | - | 1l | Kupuję | |
Rotra MP 85W/140 | 85W/140 | - | Kupuję | ||
Rotra MP 85W/140 | 85W/140 | - | 200l | Kupuję |
Olej przekładniowy, przeznaczony do smarowania hipoidalnych oraz innych typów wysokoobciążonych przekładni. Zalecany jest szczególnie do smarowania hipoidalnego typu przekładni pracujących w normalnych warunkach, dla których wymagane są właściwości EP (Extreme Pressure).
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra HY DB 80W | 80W | - | 1l | Kupuję | |
Rotra HY DB 80W | 80W | - | 20l | Kupuję |
Wysokiej jakości uniwersalny olej stosowany do smarowania sprzętu rolniczego i nie tylko. Dzięki specyficznym właściwościom jest stosowany równocześnie do smarowania przekładni, układów hydraulicznych, mokrych sprzęgieł i hamulców, przekładni głównych i odbioru mocy. Przeznaczony jest do ogólnego stosowania nowej generacji traktorów, jak również wszystkich typów maszyn i urządzeń rolniczych. Olej ten stwarza możliwość stosowania jednego środka smarnego, tym samym wydatnie zmniejszając koszty eksploatacji, co jednocześnie ułatwia gospodarkę smarowniczą i zapobiega niewłaściwemu zastosowaniu oleju.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra THT 80W | 80W | - | 20l | Kupuję | |
Rotra THT 80W | 80W | - | 204l | Kupuję |
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra JD/F 80W | 80W | - | 20l | Kupuję | |
Rotra JD/F 80W | 80W | - | 204l | Kupuję |
To specjalne środki smarne przeznaczone do stosowania w maszynach Caterpillar . Produkty te są przeznaczone do smarowania przystawek odbioru mocy, napędów hydraulicznych, przekładni głównych, mechanizmów różnicowych, "mokrych" sprzęgieł , wciągarek, hamulców olejowych oraz innych przekładni i łożysk. Obecnie wszelkie przekładnie "ręczne" dla których firma Caterpillar zalecała oleje klasy API CD/CAT TO-2 powinny być napełniane olejami spełniającymi wymagania normy CAT TO-4.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra CT 10 | - | - | 20l | Kupuję | |
Rotra CT 10 | - | - | 208l | Kupuję | |
Rotra CT 30 | - | - | 20l | Kupuję | |
Rotra CT 30 | - | - | 205l | Kupuję | |
Rotra CT 50 | - | - | 20l | Kupuję | |
Rotra CT 50 | - | - | 205l | Kupuję |
Wysokiej klasy olej przekładniowy, do smarowania przekładni o zębach spiralnych i hipoidalnych, zawierający specjalne dodatki EP, o klasach jakości API GL-4+GL-5. Produkt ten jest zalecany szczególnie dla przekładni pracujących przy ekstremalnie wysokich, dynamicznie zmiennych obciążeniach. Może być stosowany również w konwencjonalnych skrzyniach biegów, skrzyniach rozdzielczych ciężarówek i samochodów osobowych, przekładniach głównych, przystawkach odbioru mocy i skrzyniach biegów traktorów rolniczych i maszyn budowlanych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra Truck Gear 80W/90 | 80W/90 | - | 20l | Kupuję | |
Rotra Truck Gear 80W/90 | 80W/90 | - | 200l | Kupuję |
Specjalny olej przekładniowy z właściwościami EP (Extreme Pressure). Jest przeznaczony głównie do smarowania przekładni głównych z limitowanym tarciem i współpracujących z nimi przekładni hipoidalnych. Doskonale rozwiązuje problemy wysokich dynamicznie zmiennych obciążeń i dużych prędkości względnych pomiędzy współpracującymi zębami kół zębatych. Generalnie ROTRA MP/S jest przeznaczona do wszystkich przekładni w których producenci zalecają oleje z własnościami "antistickslip" (np.: traktory i urządzenia rolnicze o wspólnym oleju do smarowania przekładni, układów hydraulicznych, mokrych sprzęgieł i hamulców, przekładni głównych i odbioru mocy).
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rotra MP/S 85W/90 | 85W/90 | - | 20l | Kupuję | |
Rotra MP/S 85W/90 | 85W/90 | - | 200l | Kupuję |
Wysokojakościowy, specjalny płyn zalecany do stosowania w przekładniach automatycznych i układach wspomagania (serwo), gdzie wymagany jest olej klasy Dexron II D.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
ATF II D | - | - | 20l | Kupuję | |
ATF II D | - | - | 197l | Kupuję |
Wysokojakościowy, specjalny płyn zalecany do przekładni automatycznych i układów wspomagania (serwo), wyprodukowanych na podstawie specyfikacji DEXRON III GM, FORD MERCON, ALLISON C4 spełniający wymagania europejskie OEM.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Dexron III | - | - | 1l | Kupuję | |
Dexron III | - | - | 20l | Kupuję | |
Dexron III | - | - | 208l | Kupuję |
Specjalny olej hydrauliczno-przekładniowy przeznaczony głównie do stosowania w automatycznych przekładniach Ford i Borg-Warner, dla których zaleca się produkty spełniające wymagania specyfikacji Ford ESW-M2C33 G-F. Jest przeznaczony również do użytkowania w układach wspomagania i systemach hydraulicznych sprzętu, dla którego ten typ olejów jest zalecany.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
ATF 33/G | - | - | 20l | Kupuję |
Syntetyczny olej przekładniowy z dodatkami EP do smarowania skrzyń biegów w motocyklach.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Gear Synth 75W/90 | 75W/90 | - | 1l | Kupuję | |
Gear Synth 75W/90 | 75W/90 | - | 20l | Kupuję |
Specjalny płyn do układów hydraulicznych samochodów marki CITROEN, jak również do układów hamulcowych, do których zalecany jest płyn typu LHM.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
LHM Super | - | - | 1l | Kupuję |
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Filter Clean | - | - | 1l | Kupuję |
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Oil Filter | - | - | 1l | Kupuję |
Wysokiej jakości koncentrat do przygotowania niezamarzającego płynu, do wszelkiego typu chłodnic samochodowych i innych urządzeń. Dzięki doskonałym właściwościom antykorozyjnym, antypieniącym oraz neutralności w stosunku do gumowych elementów układu chłodzenia, może być długotrwale eksploatowany.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Antifreeze | - | - | 1l | Kupuję | |
Antifreeze | - | - | 5l | Kupuję | |
Antifreeze | - | - | 22kg | Kupuję | |
Antifreeze | - | - | 200kg | Kupuję |
To seria olejów produkowanych z baz olejowych o bardzo wysokim wskaźniku lepkości uzupełnionych specjalnym pakietem dodatków przeznaczonych do stosowania w amortyzatorach hydraulicznych motocykli, skuterów eksploatowanych tak w warunkach szosowych jak i w terenie. Szeroki zakres lepkości pozwala dobrać odpowiednią siłę tłumienia amortyzatorów dla każdych warunków eksploatacji (temperatury, rodzaj nawierzchni, sposób jazdy) i zaleceń producenta pojazdu.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Fork 2,5W | - | - | 5l | Kupuję | |
Fork 5W | - | - | 5l | Kupuję | |
Fork 5W | - | - | 20l | Kupuję | |
Fork 5W | - | - | 200l | Kupuję | |
Fork 10W | - | - | 1l | Kupuję | |
Fork 10W | - | - | 5l | Kupuję | |
Fork 10W | - | - | 20l | Kupuję | |
Fork 10W | - | - | 200l | Kupuję | |
Fork 15W | - | - | 1l | Kupuję | |
Fork 15W | - | - | 5l | Kupuję | |
Fork 15W | - | - | 20l | Kupuję | |
Fork 15W | - | - | 200l | Kupuję |
Wysokowrzący płyn hamulcowy, charakteryzujący się dużym stopniem bezpieczeństwa, przeznaczony do wszystkich typów hamulców tarczowych i bębnowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Brake Fluid DOT 4 | - | - | 0,25l | Kupuję | |
Brake Fluid DOT 4 | - | - | 0,5l | Kupuję | |
Brake Fluid DOT 4 | - | - | 1l | Kupuję | |
Brake Fluid DOT 4 | - | - | 60l | Kupuję |
Jest wysokowrzącym syntetycznym płynem hamulcowym, nie posiadającym żadnych dodatków silikonowych, przeznaczonym do wysokoobciążonych układów hamulcowych nowoczesnych motocykli, dla których producenci zalecają płyny hamulcowe spełniające wymagania normy DOT-5.1.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Brake Fluid DOT 5.1 | - | - | 0,25l | Kupuję |
Jest to średnio-włóknisty, wielofunkcyjny smar litowy. Stosowany jest głównie jako smar samochodowy do smarowania piast kół, łożysk, pompy wodnej, generatora, startera silnika, przegubów, podwozia itp. Wielofunkcyjny charakter smaru umożliwia różnorakie jego zastosowanie, ułatwia magazynowanie, oraz eliminuje możliwość niewłaściwego użycia produktu.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Grease 30 | - | - | 0,4kg | Kupuję | |
Grease 30 | - | - | 1kg | Kupuję | |
Grease 30 | - | - | 18kg | Kupuję |
Preparat w aerozolu do smarowania wszelkiego typu łańcuchów również tzw. łańcuchów z O-ringami. Jest odporny na wysokie ciśnienia i temperatury, posiada doskonałą przyczepność, która zabezpiecza przed skapywaniem i odrzucaniem. W kontakcie bezpośrednim wypiera wodę. Chroni przed nadmiernym "wyciąganiem się" łańcuchów , nie przyswaja zanieczyszczeń typu kurz i pył oraz innych spotykanych na drogach. Jest obojętny wobec elastomerów stosowanych w łańcuchach z O-ringami, chroni je przed pęcznieniem i kruszeniem się. Produkt ten nadaje się również do konserwacji i ochrony cięgieł, przegubów i innych rodzajów łańcuchów. Eni-Agip Formula Chain Lube to produkt w aerozolu nieszkodliwy dla środowiska.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Formula Chain Lube | - | - | 0,4kg | Kupuję |
Specjalny smar w sprayu przywracający połączenia elektryczne i rozluźniający zapieczone połączenia gwintowe.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Contact Cleaner | - | - | 0,2kg | Kupuję |
Jest to szaro-czarny smar litowy zawierający dwusiarczek molibdenu (MoS2). Zalecany jest do smarowania łożysk narażonych na działanie ekstremalnych, mechanicznych obciążeń i bardzo wysokich temperatur, z łożyskami tocznymi włącznie, których geometryczna konfiguracja stwarza duży problem zużyciowy. Obecny w smarze MoS2 spełnia role "awaryjnego" środka smarnego, działającego gdy smar wskutek ekstremalnych warunków pracy (temperatura, obciążenia) przestaje spełniać swoje zadanie.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR SM | - | - | 0,4kg | Kupuję | |
GR SM | - | - | 18kg | Kupuję |
Jest to szaro-czarny smar litowy zawierający dwusiarczek molibdenu (MoS2). Zalecany jest do smarowania łożysk narażonych na działanie ekstremalnych, mechanicznych obciążeń i bardzo wysokich temperatur, z łożyskami tocznymi włącznie, których geometryczna konfiguracja stwarza duży problem zużyciowy. Obecny w smarze MoS2 spełnia role "awaryjnego" środka smarnego, działającego gdy smar wskutek ekstremalnych warunków pracy (temperatura, obciążenia) przestaje spełniać swoje zadanie.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR MU2 | - | - | 4kg | Kupuję | |
GR MU2 | - | - | 18kg | Kupuję | |
GR MU2 | - | - | 180kg | Kupuję |
Jest to jasno-brązowy, średnio włóknisty, wielofunkcyjny smar litowy, o różnorakim zastosowaniu. Może być stosowany do smarowania łożysk ślizgowych i tocznych, kretlików, przegubów, złączy a także innych części maszyn przemysłowych, budowlanych, rolniczych; może być również stosowany w różnych typach centralnego systemu smarowania samochodów ciężarowych w transporcie drogowym.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR MU 00 | - | - | 4kg | Kupuję | |
GR MU 00 | - | - | 18kg | Kupuję | |
GR MU 00 | - | - | 180kg | Kupuję |
Jest to żółto-brązowy, wysokojakościowy smar litowy zawierający dodatki EP (Extreme Pressure). Może być stosowany wszędzie tam gdzie producent urządzenia zaleca smar o właściwościach EP; a więc do smarowania wysokoobciążonych łożysk ślizgowych, kulkowych i tocznych, pracujących nawet w bardzo wysokich temperaturach. Wielofunkcyjny charakter smaru ułatwia jego stosowanie oraz magazynowanie.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR MU EP 0 | - | - | 18kg | Kupuję | |
GR MU EP 0 | - | - | 180kg | Kupuję |
Jest to żółto-brązowy, wysokojakościowy smar litowy zawierający dodatki EP (Extreme Pressure). Może być stosowany wszędzie tam gdzie producent urządzenia zaleca smar o właściwościach EP; a więc do smarowania wysokoobciążonych łożysk ślizgowych, kulkowych i tocznych, pracujących nawet w bardzo wysokich temperaturach. Wielofunkcyjny charakter smaru ułatwia jego stosowanie oraz magazynowanie.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR MU EP 2 | - | - | 18kg | Kupuję | |
GR MU EP 2 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości, nietopliwy smar, zawierający specjalny żelowy zagęszczacz, który daje jasno-brązowy produkt, o gładkiej fakturze. Przeznaczony jest do smarowania łożysk ślizgowych jak również łożysk kulkowych i tocznych pracujących w szczególnie wysokich temperaturach. Dzięki bezwłóknistej strukturze doskonale nadaje się do smarowania szybkobieżnych łożysk tocznych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR NF 2 | - | - | 4kg | Kupuję | |
GR NF 2 | - | - | 18kg | Kupuję |
Wysokiej jakości smar, produkowany na bazie specjalnego żelowego zagęszczacza, który daje produkt o gładkiej jednorodnej fakturze. Jest przeznaczony głownie do smarowania łożysk piast kół z hamulcami tarczowymi narażonych na wysokie temperatury.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR 33/FD | - | - | 4kg | Kupuję | |
GR 33/FD | - | - | 18kg | Kupuję | |
GR 33/FD | - | - | 180kg | Kupuję |
Włóknisty smar wapniowy o zielonym kolorze, do smarowania podwozi i nadwozi samochodów i maszyn roboczych, całkowicie odporny na działanie wody i wibracji.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR 16 | - | - | 18kg | Kupuję |
Smar litowy o kolorze ciemno-szarym, półpłynny , z dodatkiem grafitu, do smarowania piast, łożysk, konsystencji NLGI 0
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Sagus 60 | - | - | 18kg | Kupuję |
To wysokiej jakości , półpłynny smar produkowany na bazie olejów mineralnych i dodatków w oparciu o mydło sodowe, przeznaczony głównie do smarowania przekładni zamkniętych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR CT 0 | - | - | 18kg | Kupuję |
To półpłynny smar produkowany na bazie oleju syntetycznego i zagęszczacza żelowego, przeznaczony głównie do smarowania przekładni zamkniętych
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
GR SLL 00 | - | - | 18kg | Kupuję |
Półprzezroczysty smar o jasno-zielonym kolorze, posiadający dodatki EP. Produkowany w oparciu o olej syntetyczny i specjalną kombinację mydła wapniowego i polimerów. Jest całkowicie odporny na działanie wody.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Autol TOP 2000 | - | - | 0,4kg | Kupuję | |
Autol TOP 2000 | - | - | 25kg | Kupuję |
Najwyższej czystości wazelina techniczna, przeznaczona do lekkiego smarowania powierzchni, impregnacji papieru, produkcji tuszu drukarskiego oraz mieszanek i plastyfikatorów przy produkcji gumy i tworzyw sztucznych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Wazelina Eni-Agip 1718 | - | - | 4kg | Kupuję | |
Wazelina Eni-Agip 1718 | - | - | 18kg | Kupuję |
Wysokiej jakości oleje hydrauliczne mające zastosowanie we wszystkich typach układów hydraulicznych. Receptura opracowana została o odpowiednio dobrane parafinowe oleje bazowe uszlachetnione pakietem dodatków antykorozyjnych, antyutleniających i przeciwzużyciowych. Oleje te zalecane są do stosowania we wszystkich hydrodynamicznych urządzeniach przenoszenia mocy, hydraulicznej kontroli oraz układów hydrostatycznych szeroko stosowanych w różnych dziedzinach gospodarki, takich jak transport, przemysł wydobywczy, chemicznymetalurgiczny itp. Zgodnie ze wskazaniami lekkie oleje OSO generalnie stosowane są do wysoko-obrotowych maszyn i precyzyjnych urządzeń, podczas gdy oleje o wyższej lepkości są zalecane do nisko-obrotowych urządzeń pracujących w warunkach wysokich hydrostatycznych ciśnień. Aprobaty takich producentów jak: HYDROMATIC (REXROTH), HORBIGER HYDRAULIC, LINDE, SAUER, ZF TE-ML 12.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Eni-Agip OSO 10 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 10 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 15 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 15 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 22 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 22 | - | - | 850kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 32 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 32 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 46 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 46 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 46 | - | - | 850kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 68 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 68 | - | - | 850kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 100 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 100 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 150 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Eni-Agip OSO 150 | - | - | 180kg | Kupuję |
Oleej hydrauliczny o wlaściwościach myjąco- dyspergujacych, spełnia wymagania klasyfikacji ISO-L-HM, DIN 51524 part 2 HLP-
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Arnica D 46 | - | - | 180kg | Kupuję |
Najwyższej jakości oleje hydrauliczne, o właściwościach przeciwzużyciowych. Zalecane do nowoczesnych układów hydraulicznych, pracujących w najcięższych warunkach eksploatacyjnych, a wymagających cieczy roboczej o bardzo wysokim wskaźniku lepkości i bardzo niskiej temperaturze krzepnięcia.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Arnica A 15 | - | - | 4kg | Kupuję | |
Arnica A 15 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica A 15 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Arnica A 22 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica A 22 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Arnica A 32 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica A 32 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Arnica A 46 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica A 46 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Arnica A 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica A 68 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Arnica A 100 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica A 100 | - | - | 180kg | Kupuję |
Syntetyczny olej hydrauliczny, trudnopalny, biodegradowalny.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Arnica S 46 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica S 46 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Arnica S 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arnica S 68 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości oleje przeznaczone do smarowania sprężarek powietrza; rotacyjnych,śrubowych i tłokowych. Technologia ich produkcji została opracowana w oparciu o selektywnie dobrane oleje bazowe uszlachetnione dodatkami przeciwutleniającymi, przeciwkorozyjnymi i przeciwzużyciowymi. DICREA to bardzo stabilne, w wysokich temperaturach oleje, nie powodujące tworzenia się żywic ani też osadów węglowych na gorących częściach sprężarki. Zalecane są do smarowania sprężarek powietrza włącznie z tymi, w których temperatura osiąga 200 ° C i więcej.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Dicrea 46 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Dicrea 46 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Dicrea 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Dicrea 68 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Dicrea 100 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Dicrea 100 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Dicrea 150 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Dicrea 150 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Dicrea 320 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokie jakości syntetyczne oleje opracowane na bazie polialfaolefin, uszlachetnione dodatkami przeciwu- utleniającymi, przeciwrdzewnymi i przeciwzużyciowymi; przeznaczone szczególnie do smarowania sprężarek powietrza o różnorakiej konstrukcji. Specjalnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających w połączeniu z syntetycznymi bazami, umożliwia 3-4-krotne wydłużenie okresu eksploatacji olejów w porównaniu z typowymi olejami mineralnymi.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Dicrea SX 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Dicrea SX 100 | - | - | 17kg | Kupuję | |
Dicrea SX 100 | - | - | 170kg | Kupuję |
Najwyższej jakości oleje przeznaczone do smarowania sprężarek chłodniczych. Wyprodukowane na precyzyjnie dobranych bazach naftalenowych, które pozwalają na uzyskanie bardzo niskich temperatur płynięcia oraz krzepnięcia przy jednoczesnej wysokiej odporności na utlenianie i tworzenie osadów węglowych. Przeznaczony do smarowania sprężarek chłodniczych stosujących wszelkiego typu czynniki chłodnicze: amoniak, freony z grupy CFC i HCFC, za wyjątkiem SO2.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Betula 32 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Betula 68 | - | - | 18kg | Kupuję |
Syntetyczne oleje z doskonałą charakterystyką niskotemperaturową, która pozwala na stosowanie ich w sprzęcie chłodniczym i we wszelkiego rodzaju urządzeniach pracujących w niskich temperaturach.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Betula S 32 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Betula S 68 | - | - | 18kg | Kupuję |
Wysokiej jakości oleje mineralne przeznaczone do smarowania wszystkich typów przekładni przemysłowych, spełniające szeroki zakres wymagań właściwości EP. Oleje te opracowane są w oparciu o wysokiej jakości oleje bazowe, uszlachetnione dodatkami takimi jak np. związki siarki, które zapewniają dobre właściwości przeciw-zużyciowe przy wysokich obrotach i niskich obciążeniach (CRC-L-42), oraz związki fosforowe, zapewniające doskonałe właściwości przeciw-zużyciowe przy wysokich obciążeniach i małych szybkościach (CRC-L-37). Zalecane są do rozbryzgowego lub obiegowego smarowania wszystkich typów przekładni zamkniętych, szczególnie tam, gdzie warunki pracy powodują duże obciążenia, wysokie obroty i odpowiednio wysokie prędkości poślizgu. Oleje te mogą być również stosowane do smarowania wysoko-obciążonych sprzęgieł, przekładni śrubowych oraz nisko-obrotowych łożysk ślizgowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Blasia 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 68 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia 100 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 100 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia 150 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 150 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia 220 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 220 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia 320 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 320 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia 460 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 680 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia 680 | - | - | 180kg | Kupuję |
Olej o bardzo dużej lepkości, zawierający dodatki EP, które zapewniają odpowiednie smarowanie wysoko-obciążonych, wolno poruszających się elementów maszyn.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Blasia P 1000 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia P 2200 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej klasy oleje przeznaczone do smarowania przekładni i łożysk pracujących w wysokich temperaturach. Komponowane są z syntetycznych baz typu poliglikole, oraz dodatków podwyższających właściwości antyutleniające, przeciwkorozyjne i przeciw-zużyciowe.Najpełniej wykazują swe doskonałe właściwości podczas smarowania łożysk kalandrów pracujących w wysokich temperaturach (urządzenia stosowane do formowania szkła, ceramiki i w przemyśle papierniczym).
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Blasia S 220 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia S 220 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Blasia S 320 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia S 320 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej klasy oleje przeznaczone do smarowania przekładni i łożysk pracujących w wysokich temperaturach. Komponowane są z syntetycznych baz typu poliglikole, oraz dodatków podwyższających właściwości antyutleniające, przeciwkorozyjne i przeciw-zużyciowe.Najpełniej wykazują swe doskonałe właściwości podczas smarowania łożysk kalandrów pracujących w wysokich temperaturach (urządzenia stosowane do formowania szkła, ceramiki i w przemyśle papierniczym).
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Blasia SX 100 | - | - | 17kg | Kupuję | |
Blasia SX 100 | - | - | 170kg | Kupuję | |
Blasia SX 220 | - | - | 17kg | Kupuję | |
Blasia SX 220 | - | - | 170kg | Kupuję | |
Blasia SX 320 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Blasia SX 320 | - | - | 180kg | Kupuję |
Specjalny olej przekładniowy produkowany w oparciu o syntetyczne bezy poliglikolowe i dodatki podwyższające właściwości antyutleniające, przeciwkorozyjne i przeciwzużyciowe, dla przekładni pracujących w wysokich temperaturach. Nie posiada dodatków EP. UWAGA! NIE JEST MIESZALNY Z OLEJAMI PRODUKOWANYMI NA INNYCH BAZACH.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Telium VSF 320 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Telium VSF 320 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości oleje stosowane w hydraulicznych systemach obiegowych o wysokiej odporności na starzenie, zawierające dodatki przeciw korozji, rdzy, utlenianiu (dające dobre zabezpieczenie także w obecności metali katalizujących i powietrza). Zalecane są zarówno do hydrostatycznych jak i hydrodynamicznych układów hydraulicznych (z wyjątkiem automatycznych przekładni samochodowych), szczególnie kiedy wymagane są: wysoka odporność na starzenie, bardzo dobre właściwości przeciwrdzewne oraz bardzo dobre właściwości deemulgujące. Szczególnie są polecane do kąpielowego i obiegowego (cyrkulacyjnego) smarowania szerokiej gamy części maszyn i urządzeń.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Acer 22 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Acer 100 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Acer 150 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Acer 220 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Acer 220 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Acer 320 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Acer 320 | - | - | 180kg | Kupuję |
Eni-Agip Codium L to grupa olei opracowanych specjalnie dla przemysłu włókienniczego. Produkowane są w oparciu o bezbarwne oleje bazowe, pozbawione w procesie rafinacji trudnych do usunięcia węglowodorów.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Codium L 46 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Codium L 46 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości oleje wyprodukowane w oparciu o bazy parafinowe uszlachetnione dodatkami smarnościowymi oraz antykorozyjnymi. Przeznaczone są głównie do smarowania prowadnic obrabiarek, w tym również z uwzględnieniem bardzo ciężkich warunków eksploatacji. Oleje w klasie lepkościowej 32 i 68 mogą być również stosowane jako olej hydrauliczny w obrabiarkach, w których smarowanie prowadnic i sterowanie hydrauliczne są zasilane tym samym obiegiem. Trzy klasy lepkości spełniają odpowiednio wymagania następujących klasyfikacji: ISO-L-HG 32, ISO-L-HG 68, ISO-L-G 220.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Exidia HG 32 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Exidia HG 32 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Exidia HG 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Exidia HG 68 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Exidia HG 220 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Exidia HG 220 | - | - | 180kg | Kupuję |
Najwyższej jakości oleje produkowany w oparciu o specjalne syntetyczne bazy olejowe (estry), które nie pozostawiają żadnych wysokotemperaturowych osadów węglowych (koksowanie). Zastosowane dodatki podnoszą własności przeciw-zużyciowe i gwarantują bardzo wysoką odporność na utlenianie. Przeznaczony do smarowania łańcuchów, przekładni i łożysk pracujących w wysokich temperaturach. Mieszalny z olejami mineralnymi.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Arum HT 220 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Arum HT 220 | - | - | 180kg | Kupuję |
Nowej generacji, bezchlorowy olej stosowany do obróbki metali żelaznych i nieżelaznych. Posiada wielorakie zastosowanie w procesach obróbczych oraz smarowaniu narzędzi mechanicznych. Przeznaczony jest do stosowania w automatach, w których wykonuje się operacje o średnim obciążeniu.Oleje ASTER pozwalają rozwiązać każdy problem związany ze skrawaniem i obróbką metali i ich stopów (a w szczególności tworzeniem się mgły podczas procesów obróbczych). Może być stosowany również jako olej maszynowy i hydrauliczny.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Aster MP | - | niemieszalne z wodą | 18kg | Kupuję | |
Aster MP | - | niemieszalne z wodą | 180kg | Kupuję | |
Aster FP | - | niemieszalne z wodą | 180kg | Kupuję | |
Aster RF | - | niemieszalne z wodą | 180kg | Kupuję |
Olej specjalny, stworzony do lekkiego tłoczenia elementów aluminiowych dla przemysłu mechanicznego ( np. do maszyn włókienniczych, masek i ekranów kineskopów telewizyjnych) gdzie następujące w piecu utlenianie powoduje całkowity zanik produktu eliminując fazę płukania. Ponadto stosowany w operacjach tłoczenia chłodnic aluminiowych do sprężarek pracujących w lodówkach domowych z czynnikiem chłodzącym R 134 A.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Alnus 134 A | - | niemieszalne z wodą | 180kg | Kupuję |
W pełni syntetyczne chłodziwo, nowej generacji skonstruowane na bazie estrów wolne od olejów mineralnych, chloru, siarki, fosforu i metali ciężkich. Wyjątkowy skład pozwala na wszechstronne zastosowanie w procesach obróbki metali żelaznych i kolorowych, zwłaszcza stopów aluminium i miedzi. Przy tworzeniu emulsji stosuje sie stężenia od 3-15 % w zależności od rodzaju wykonywanych czynności.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Estramet | - | mieszalne z wodą | 18kg | Kupuję | |
Estramet | - | mieszalne z wodą | 180kg | Kupuję |
Półsyntetyczny biostatycznym środek smarująco - chłodzący, zalecanym do obróbki skrawaniem, szlifowania metali żelaznych (również żeliw) oraz metali kolorowych (głównie aluminium i jego stopy) zapewniającym wydłużone okresy między wymianą oraz eliminującymi zniszczenia spowodowane przez bakterie. Stosowany jest w postaci emulsji wodnej, w typowych stężeniach 2,5-5%.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Ulex MB 200 | - | mieszalne z wodą | 18kg | Kupuję | |
Ulex MB 200 | - | mieszalne z wodą | 180kg | Kupuję |
Półsyntetyczne, wielozadaniowe chłodziwo z dodatkami EP do obróbki metali żelaznych i kolorowych z miedzią i jej stopami włącznie. Tworzy bardzo stabilną biostatyczną mleczną emulsję . Zalecany zakres stężeń 4-8%. Może być stosowane również w układach o wysokim ciśnieniu. Zalecana twardość wody 15 do 40°F. Przechowywać w temp. +5 do + 30°C. Nie zawiera fosforu, fenoli, amin i związków nitrowych.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Aquamet 104 | - | mieszalne z wodą | 19kg | Kupuję | |
Aquamet 104 | - | mieszalne z wodą | 190kg | Kupuję |
Środek grzybobójczy do emulgujących płynów chłodząco- smarujących, szczególnie skuteczny w kontrolowaniu rozrostu bakterii obecnych w emulsjach przygotowywanych na bazie wody. Stosuje się w stężeniu 0,005 do 0,15 %..
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
AK 02 | - | mieszalne z wodą | 5l | Kupuję |
Środek czyszczący i dezynfekujący zbiorniki i układy cyrkulacji cieczy obróbkowych we wszelkiego typu urządzeniach do obróbki metali.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Aquamet 33 CL (SP7733) | - | mieszalne z wodą | 10kg | Kupuję |
Oleje mające zapewnić niezawodną eksploatację turbin parowych, gazowych i wodnych. Ich receptura oparta jest na wysokorafinowanych olejach bazowych, wzbogaconych dodatkami uszlachetniającymi. Posiadają szczególnie wysoką odporność na utlenianie i starzenie, przy jednoczesnym braku skłonności do tworzenia szlamów i osadów. Wysoki wskaźnik lepkości, charakterystyczny dla wszystkich klas lepkości minimalizuje zmiany lepkości oleju w szerokim zakresie temperatur. Spełniają wymagania TEST - 2000 godzin na stabilność olejów turbinowych. metali.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
OTE 32 | - | - | 18kg | Kupuję | |
OTE 32 | - | - | 180kg | Kupuję | |
OTE 46 | - | - | 18kg | Kupuję | |
OTE 46 | - | - | 180kg | Kupuję | |
OTE 68 | - | - | 18kg | Kupuję | |
OTE 68 | - | - | 180kg | Kupuję | |
OTE 80 | - | - | 180kg | Kupuję |
Najwyższej jakości olej przeznaczony do smarowania form stosowanych do produkcji betonu zbrojonego, oraz wyrobów ceramicznych, ułatwia oddzielenie formowanych elementów od form i zapobiega powstawaniu defektów, takich jak plamy olejowe, pęcherze powietrza, miejscowe zmiany gęstości i naprężeń, zmiany zabarwienia spowodowane różnym stopniem wilgotności i opóźnieniem wiązania cementu.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Acorus 25/SG | - | - | 18kg | Kupuję | |
Acorus 25/SG | - | - | 180kg | Kupuję |
Oleje elektroizolacyjne, stosowane w transformatorach i innych urządzeniach, gdzie olej jest czynnikiem chłodzącym i izolującym.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
ITE 320 | - | - | 18kg | Kupuję | |
ITE 320 | - | - | 180kg | Kupuję | |
ITE 360 | - | - | 18kg | Kupuję | |
ITE 360 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości oleje grzewcze (nośniki ciepła) stosowane do napełnienia układów przenoszenia ciepła. Produkowane w trzech klasach lepkości w oparciu o wysokojakościowe parafinowe oleje bazowe, posiadają doskonałą stabilność termiczno- oksydacyjną oraz wyjątkową odporność na rozkład.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Alaria 2 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Alaria 2 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Alaria 3 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Alaria 3 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Alaria 7 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Alaria 7 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości białe, wazelinowe oleje używane głównie w przemysłach: farmaceutycznym, kosmetycznym oraz do specjalistycznych zastosowań w przemyśle spożywczym. Posiadają odpowiednie homologacje wymagane dla przemysłu spożywczego.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Obi 10 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Obi 10 | - | - | 180kg | Kupuję | |
Obi 12 | - | - | 18kg | Kupuję | |
Obi 12 | - | - | 180kg | Kupuję |
Wysokiej jakości olej ochronny stosowany do czasowej ochrony przed korozją atmosferyczną powierzchni maszyn oraz precyzyjnych wyrobów metalowych takich jak łożyska, części zamienne oraz inne elementy. Może spełniać również funkcję oleju smarowego. Jego łatwa usuwalność z powierzchni konserwowanych zwykłymi środkami czyni ten olej bardzo przydatnym w przemyśle metalowym.
Nazwa produktu | Lepkość | Grupa | Opakowanie | Zdjęcie | Kup |
---|---|---|---|---|---|
Rustia 100 F | - | - | 165kg | Kupuję |
Amarauto.pl © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone
Pruszków
ul. Reymonta 3
tel. 22 423 04 48
kom. 607 580 178
amarauto@wp.pl